Søk i denne bloggen

onsdag 25. september 2013

Varene velter inn!

Hei på deg!

I går fikk jeg ikke tid til å blogge.. Først kom en leveranse fra Miljögården i Sverige, og så kom jammen meg 11 elsker med nydelig GreenGate rett etterpå :D

Nytt fra Miljögården er evighetskalendere som er helt hvite og en annen variant som er hvit med gammeldags tekst på hele. Superfine begge to! Pris kr 139,-
Vi fikk også påfyll av de fine små tre-bokstavene, så nå er alfabetet komplett. Pris per bokstav er kr 15,-

 
Øverst fra venstre ser du håndsåpe fra GreenGate. Den inneholder 500ml og dufter deilig av "fresh citrus". Supersøt på badet eller på kjøkkenet. Pris kr 79,-
 

Så er det eggeglasset "Lulu mint". Lulu-serien er ny i årets høstkolleksjon og en av mine favoritter! Jeg syns rosa og mintfarge er helt nydelig sammen, og denne serien er intet unntak. Vi har eggeglass, skje, lattekopp, stor tekopp, tallerken og skål inne for øyeblikket. Prisen på eggeglasset er kr 55,-

Så er det den helt hvite evighetskalenderen fra Miljögården. Jeg har en evighetskalender sjøl, og jeg syns det er en genial oppfinnelse! Også er det litt gøy å snu på klossene da.. Jeg har mange ganger kjøpt evighetskalender i innflytningsgave og den har blitt satt pris på (så vidt jeg vet) :) Som jeg skeiv på toppen her koster den 139,-

Så er det over til GreenGate's lekre lommebok - Phoebe mint. Den er nokså stor og har plass til MANGE kort ;) Utsiden er kledd med voksduk (i hvert fall behandla stoff som ligner på voksduk) noe som gjør at den ikke blir like fort våt og det er lett å tørke av den med en fuktig klut som den skulle bli skitten. Innsiden er i stoff og låsen i brunt skinn. Tror nok noen finner denne under juletreet i år! Stor og god med mange rom! Pris kr 379,-

Og eeendelig kom lattekoppen med stjerner - HURRA! :) Camilla elsker stjerner og det er det mange av kundene våre også som gjør. Vi fikk inn skåler også i samme og de var knallfine! Må sees :) pris på lattekoppene er kr 115,-

Så har jeg lagt med et bilde av et av de nye koppehåndklene. Dette er også i serien "Lulu mint". Målene på koppehåndklene er 50x70cm (så jeg har sydd putetrekk av de!) og prisen er kr 69,-. Superfine som duk eller til å sy med. Vi har fått inn mange av "bred basket napkin" også, de måler 40x40 og har en nydelig liten blondekant rundt. De koster også kr 69,-

Så har vi fått vannglass også. De er superfine med litt mønster. Pris per stk er kr 98,-

Til slutt; evighetskalenderen med tekst. Pris kr 139,-


I dag hadde jeg så mye å vise dere at jeg måtte lage to bilder ;) Begynner oppe til venstre her også:

Termos fra GreenGate! Mønsteret på denne heter "Sophie vintage" og den rommer 8dl. Vi har fått gode tilbakemeldinger om at den holder godt på varmen. Prisen er kr 259,- "Must-have" i skibakken?

Så er det oppvaskmiddel fra GreenGate. Denne inneholder også 500ml og dufter "fresh citrus". prisen er kr 79,- (vi har kjempefine oppvaskbørster også fra GreenGate - noe til studenten?)

Duken på bildet er fra serien "Sophie warm grey" og måler 150x150cm. Pris kr 549,- (jeg vil ha!)

Den grå lattekoppen er laget av keramikk og er derfor litt høyere og smaler enn de vanlige lattekoppene. Denne har MANGE spurt etter og nå er den på plass :) pris på de litt annerledes koppene er kr 95,-

Verdens nydeligste sukkerskål er nettopp laget av GreenGate! Herligheten er i serien "Sophie vintage" og koster kr 198,-

Sist men ikke minst - mini fat i serien "June white". Det er 8,5 x 14,5 cm stort og helt nydelig. Det passer godt til å servere noen kjeks, sjokolade eller annet - eller til å sette salt og pepperbøsse. I disse tider kan man legge hel pepper fra fårikål-gryta oppå også. Mulighetene er mange :) Prisen er kr 95,-


Ha en strålende fin dag alle sammen! Og husk - nettbutikk er på vei :) Våre åpningstider i den fysiske butikken er man-fre 10-17, tors 10-19 og lør 10-16. Hjertelig velkommen - alle som en! :-)


Klem fra Cathrine Larsen
La vita e Bella AS - Arendal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar