Søk i denne bloggen

mandag 23. september 2013

Jeg liker bare ting hvis de er ROSA

Mandag morgen - igjen!

Ny uke - nye muligheter :) I dag får du muligheten av meg til å se  noen av våre rosa varer. Det er mange som elsker rosa og noen som virkelig ikke kan fordra det. Jeg er verken elsker eller hater, men jeg liker rosa!

 
Lampa fra Ib Laursen er samme som jeg viste dere på lørdag. Denne er da perfekt på jenterommet med sin skjønne rosa-farge. Den gjør seg fint i andre rom også som for eksempel stua eller kjøkkenet. Pris kr 298,-
 
 
Oiink! Har du sett noe så søtt som en rosa kosegris? ååå, den er skjønn! Husker da jeg var liten og så på barnetv. "Lotta i bråkmakergata" var en favoritt. Noe av det jeg likte aller best var grisen hun hadde. Og det er nettopp denne vi nå har i butikken! (Rett før jeg kjøper en selv!) Perfekt som pute i bilen og bestevenn under armen til vanlig :) Grisen er fra danske Maileg og koster kr 349,-
 
Den fine boksen er fra GreenGate og koster kr 69,- Fin til oppbevaring av te, kaffe, sukkertøy, Q-tips, nøkler, småpenger og sikkert tusen andre lure ting :) Søt tilleggs-gave til ei venninne.


Stedtfatet er fra Ib Laursen sin kjøkkenserie "Mynte". Produktene er ovn- , ild- og microwave safe. De er altså super anvendelige og lette å bruke. Jeg syns slike produkter er perfekte innflytningsgaver. Vi har paiform osv også i samme rosafargen. Pris kr 279,- .Glasslokk kan kjøpes separat (kr 298,-)

Den skjønne lille mugga med hvite prikker er fra GreenGate. Den koster kr 220,-. Vi har tallerkener og lattekopper også i samme serie. Fin å bruke til for eksempel saus, vann, saft eller iste. (Kanskje saus til riskrem også?)

Til slutt er det et produkt som jeg også viste dere på lørdag; brødboks / oppbevaringsboks. Jeg syns den må være ypperlig til leker og skrivesaker på barnerommet.. I hvert fall hvis man har en litt landlig og gammeldagsstil. Pris kr 598,-.

Kjenner jeg burde hatt med den superstore gyngehesten også! Slenger med et bilde:


Hva syns du? Den er hele 98cm høy. Har du barn eller barnebarn har du den perfekte julegaven rett her! Pris kr 2990,- Den er laget av tre og metall og kommer fra Affari i Sverige.


Takk for meg! Da håper jeg du får en strålende fin uke og dag :) Åpningstidene våre er fortsatt man-fre 10-17, tors 10-19 og lør 10-16. Velkommen!


Klem fra Cathrine Larsen
La vita e Bella AS - Arendal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar