Søk i denne bloggen

onsdag 18. september 2013

Høstvarer i butikken - gråtoner

Hei!

I dag har jeg lyst til å vise dere noen av høstvarene som finnes i butikken akkurat nå. Jeg har satt sammen et utvalg av nyheter som nylig er kommet inn. Varene i dette innlegget går i grå-toner. En annen dag skal jeg vise dere varer i en annen farge, kom gjerne med ønsker :-)

Sengeteppet / pleddet fra GreenGate er deilig i sofaen! Jeg kjøpte det på mandag og har så og si bodd i det siden. Deilig å krype under det i sofaen når kveldsmørket sniker seg på. Det finnes i 3 størrelser: 140x220cm som koster kr 1090,- 180x230cm som koster 1499,- og 250x260cm som koster 2199,- Vi har kun 180x230cm inne for øyeblikket - men bestiller gjerne for deg om du ønsker et annet.
 
Maileg-kaninen er  kun en av mange vi har inne. Denne tøffe gutten heter David, koster 499,- og er 73,5 cm høy. Nostalgiske og kvalitetsmerka leker! Passer like godt til å pynt som å leke med. Spør du meg bør en hver unge ha minst en leke fra Maileg.
 
Boken "Sanselige Rom" er en ny bok fra bloggeren og interiørblad-forfatter og fotograf Franciska Munch-Johansen. Denne boka er stappfull av inspirerende bilder av ulike stiler, rom og trender hentet fra skandinaviske bloggere. En fin hyllest til alle dere kreative sjeler der ute. Pris kr 399,-
 
Fuglemateren fra Ib Laursen er lekker! Den er laget av metall (selve siloen til å legge frøene oppi er av plastikk - en fordel om den skulle falle ned) og er 30cm høy og 23cm bred. Prisen på denne er kr 298,-
 
Å så til det lekre GreenGate fatet! Det er rett og slett helt fantastisk.. Utsiden er blank, så uansett hva slags mønster du har på duken vil det elegant speile seg i bollen. Oppi er det hvitt med grå prikker. Ser for meg at det er råfint til jul - eller selvfølgelig hele året, fylt med deilig frukt eller hva du nå måtte ønske :) Det er laget av aluminium og tåler derfor en liten støyt. Pris kr 598,-
 
Sist men ikke minst, så har vi en nydelig sort lykt fra Ib Laursen. Herligheten er 60cm høy (opp til toppen av håndtaket. 54cm uten håndtak) og 18cm bred. Prefekt på trappa til huset, låven eller hagestua. Passer også superfint innendørs, for eksempel i trappeoppgangen, i stua, på kjøkkenet, badet eller soverommet. Alt ettersom hvor du ønsker et koselig lys. Dette er nok også en jule-favoritt hos meg! Pris kr 679,-
 
 
Sååå, da jeg er spent på å høre hva du syns? Hva likte du best? Snart åpner vi forresten nettbutikk! Alt avhenger av når avtalene med betalingsterminalen osv er på plass. Forhåpentligvis i begynnelsen av oktober. Vi gleder oss! Følg med - vi kjører give away i forbindelse med åpningen.
 
I mens ønsker jeg dere - alle som en - hjertelig velkommen inn i vår fysiske butikk her i Arendal sentrum. Våre åpningstider er mandag-fredag 10-17, torsdag 10-19 og lørdag 10-16. Ta turen for en hyggelig handel :-)
 
Ha en superfin dag!
 
 
Klem fra Cathrine Larsen
La vita e Bella AS - Arendal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar