Søk i denne bloggen

lørdag 21. september 2013

Blue, baby!

God formiddag!

Liker du blått? Det gjør i grunnen jeg.. Selv om jeg ikke har vært så flink til å ha mye blått hjemme. Blir jo selvfølgelig en og annen GreenGate ting da, og litt blått på soverommet siden senga og sengegavlen er blå. Har kanskje en del allikevel når jeg tenker meg om :)

Og når jeg ser på bildet under kunne jeg tenke meg enda mer...

 
GreenGate putetrekket har vi bare et igjen av i butikken. Det er helt fantastisk! Målet på dette er 40x40cm og prisen er kr. 339,-
 
 
Blåbær-kjærligheten (slikkepinnen) fra Crema er en favoritt hos mange, blant annet meg. Har spist noen stykker (sikkert flere enn jeg burde) og de smaker ekte blåbær hele veien igjennom. NAM! Disse koster kr 10,- per stk.
 
 
Lyseblå lampe og brødboks fra Ib Laursen i gammel stil er knalltøffe! Litt retro-inspirert kanskje? Brødboksen, eller det som opprinnelig er en brødboks, er vel så fin på gutterommet til leker, skrivesaker eller som skattekiste! Og da gjør det seg fint med en lampe eller to også for å skape en rød tråd. Brødboksen koster 598,- og lampene koster 298,-
 
Lyset fra Village Candle er etter min smak helt heeerlig.. Det lukter nemmelig som mitt yndlings-skyllemiddel. Så da sier det seg vel selv at du finner et på badet mitt? Lyset er håndlaget i Amerika med ekte og naturlige ingredienser. Det har to veker som sikrer at det smelter helt ut i kanten. Selve voksen blir helt flytende mens det brenner (ca 2-3cm fra toppen og opp) og det etterlater ingen rester langs kanten. Glasset brenner helt rent og er perfekt til oppbevaring eller annet når lyset har brent opp. Det spesielle med voksen er at den er laget for bruk rundt mat, så om hunden din skulle spise det er det ingen grunn til å ringe vetrenæren. Vi har størrelsen som brenner i 170 timer (tilsvarer 1 hel uke sammenhengende) og det koster 289,-
 
Til slutt måtte jeg slenge med en bestselger fra GreenGate. Nemmelig "Fay White" kopp og skål. Disse er helt nydelige å holde! Håndtaket er i rett størrelse og form.. Prisen per sett (altså kopp og skål) er kr 198,- Superfin gave!
 
Da gjenstår det vel bare å ønske deg en super helg! Vi holder dørene åpne til kl 16 i dag :-)
 
 
Klem fra Cathrine Larsen
La vita e Bella AS - Arendal


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar